پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

لیزر موهای زائد-بوتاکس-تزریق ژل -هایفوتراپی-لاغری موضعی -مزوتراپی و ...

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لاغری موضعی با ۳max ترکیبی

افرادی که دارای وزن در حد طبیعی هستند ولی دچار چاقیهای موضعی در مناطقی ازبدن مثل پهلو ها ،شکم ، باسن ، ران ویا بازوها هستند ، اغلب باگرفتن رژیم غذایی و ورزش دچار لاغری وشل شدن صورت می شوند و متاسفانه محل مورد نظر خیلی تغییر نمی کند .در این گونه افراد بهترین روش درمانی لیپو ساکشن ،لیپولیزریا استفاده از دستگاهای لاغری موضعی می باشد.

استفاده از لیپولیزر و لیپوساکشن لیپولیزر و لیپوساکشندر یک جلسه انجام می شود ولی یک روش invasive (تهاجمی ) است و محل مورد نظر باید بیحسی داده شد و با کانولای مخصوص چربی های اضافه زیر پوست خارج می شود . عمل 2-3 ساعت بطول می انجامد و چربی های اضافی در آن منقطه پس از لیزر به بیرون از بدن کشیده می شوند.

 

برای ادامه مطالعه لاغری موضعی با ۳max ترکیبی کلیک کنید.

 

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

RF فرکشنال روشی برای رفع چروک صورت و جوانسازی پوست

رفع چروک صورت و حفظ جوانی و طراوت پوست برای همه به خصوص خانم ها بسیار مهم است اما چگونه پوست طراوت و جوانی خود را از دست میدهد ؟ و چگونه میتوان چین و چروک های به وجود آمده در پوست را برطرف کرد؟ ما در ادامه ابتدا چگونگی به وجود آمدن چین و چروک ها در پوست را برای شما توضیح داده ، سپس روش RF فرکشنال که روش بسیار موثر و کم عارضه را برای رفع آن و جوانسازی پوست است ، را به شما معرفی می نماییم .

پدیده پیری پوست با کاهش استحکام و قوام پوست در قسمت میانی پوست که درم (Dermis) یا همان بافت همبند نام دارد ، به وجود می آید . درم از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده که با افزایش سن و عوامل دیگری مثل قرار گرفتن زیاد در برابر آفتاب و کشیدن سیگار ، مصرف الکل و عوامل محیطی دیگر، این رشته ها تغییر شکل داده و در پوست کاهش می یابند که نمود بیرونی آن ایجاد شُلی پوست ودر نتیجه به وجود آمدن چین وچروک در پوست می باشد.

ما در مطب پوست و زیبایی در رشت ( در رشت )روشی بسیار موثر و کم عارضه برای رفع چروک پوست و جوانسازی پوست شما پیشنهاد میدهیم ، این روش از سالیان قبل با نام RF ( مخفف Radio Frequency – رادیو فرکانسی ) در پزشکی زیبایی کاربرد داشته است ، امروزه دستگاه‌های RF فرکشنال با ترکیب رادیو فرکوئنسی و میکرونیدلینگ پوستتأثیرگذاری این روش را چندین برابر نموده‌اند.

RFهای فرکشنال با تحریک کلاژن سازی و نظم بخشیدن به رشته‌های کلاژن موجب سفت شدن و جوانسازی پوست می‌شوند. از مزایای این روش می‌توان به قابلیت انجام آن برای بیشتر افراد با هر سنی اشاره نمود. تکنولوژی لاغری باRF به عنوان یک روش درمان بسیار ایمن با حداقل بهبودی می‌توان برای دستیابی به ظاهر دلخواه در نقاط مختلف بدن استفاده کرد.

مکانیسم عمل RF فرکشنال (Fractional RF) چیست؟

این سیستم که گاهی به آن MFR مخفف microneefar fractional RF هم میگویند به این صورت عمل میکند که سوزنهای بسیار ظریف وارد پوست میشود که بین آنها امواج رادیویی مبادله میشود این مساله باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست میشود که این گرما باعث ایجاد کلاژن جدید و اتقباض کلاژن های قدیمی میشود. کلمه فرکشنال به معنی بخش و قسمت میباشد به این معنی که فقط بخشهایی از پوست حرارت میبیند و بخش عمده ای در معرض حرارت قرار نمیگیرد. این مساله باعث میشود که عوارض RFفرکشنال کمتر شود.

 

برای ادامه مطالعه RF فرکشنال روشی برای جوانسازی پوست کلیک کنید.

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

پاکسازی پوست با محصولات استادرم فرانسه

به روزرسانی شده در تاریخ 99/1/31

پاکسازی پوست و داشتن پوست سالم و جوان به طور طبیعی، قادر به رفع کلیه نیازهای خود می باشد.به مرور زمان در اثر عوامل نا مساعد (آفتاب،آلودگی،تغییرات هورمونی،بالا رفتن سن و …) و یا مراقبت های نادرست،فراموش می کند که در برابر عوامل مشکل ساز، چه واکنشی را از خود نشان می دهد. در این مکان با مراقبت های سالنی به گونه ای خارق العاده به بازسازی پوست در جهت یادآوری توانایی های گذشته برای رفع نیازهای خود می باشد.

مزایای پاکسازی پوست با استادرم فرانسه

– استادرم به پوست شما زیبایی هوشمند می بخشد- استادرم پوست را بازآموزی می کند،بنابراین پوست می تواند خودش را بازسازی نماید و نیازهای خود را تامین و مشکلات خود را برطرف نماید.- پوست شما نسبت به محیط اطرافش واکنش نشان می دهد، استادرم سبب می شود پوست شما به بهترین نحوبا محیط اطرافش در واکنش باشد بنابراین پوست می تواند خودش را با موقعیت های محیطی خاص تطبیق بدهد.

پاکسازی با محصولات استادرم فرانسه:

  • تحولی نو در متالوژی
  • درمان هاای سولار(درمان و بازسازی هوشمند پوست)
  • درمان پوست خیلی خشک وپوست خشک،پوست چرب وپوست خیلی چرب و آکنه دار ،پوست حساس وپوست خیلی حساس،درمان چروک و ترمیم حساسوتغذیه کننده ی قوی پوست
  • درمان های مولکولار(درمانسریع و بسیار قوی)
  • محیطی تمیز و بهداشتی
  • و..

 

برای ادامه مطالعه پاکسازی پوست با محصولات استادرم فرانسه کلیک کنید.

 

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

میکرودرم ابریژن چیست؟

به روزرسانی شده در تاریخ 99/2/19

مطب باران رشت در این مقاله اطلاعاتی شامل موارد استفاده میکرودرم ابریژن و مراقبت های قبل و بعد از میکرودرم و موارد ممنوع استفاده از میکرودرم و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید رابه طور کامل توضیح داده است.میکرودرم ابریژن برای بار اول در سال 1985 در کشور ایتالیا انجام شد و بعدها در بیشتر کشورهای اروپایی به عنوان روش بدون عارضه جوان سازی استفاده شد.

میکرودرم روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

 

 

میکرودرم ابریژن چگونه انجام می شود؟

برای انجام در ابتدا پوست تمیز و آرایش و چربی کاملا پاک می شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که از سوی پزشک تعیین می شود، سایش در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد انجام می شود. زمان لازم حدود 20 تا 30 دقیقه در صورت و 20 دقیقه در گردن به طول است. پس از اتمام درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می شود.

موارد استفاده و فواید میکرودرم ابریژن چیست؟

1- از بین بردن لک های دوران بارداری و پیری
2- از بین بردن و تمیز کردن جوشهای سر سیاه
3-شاداب و سر حال شدن پوست صورت
4- ضخیم و سفت تر شدن پوست به دلیل کلاژن سازی

و...

 

برای ادامه مطالعه میکرودرم ابریژن چیست و چگونه انجام می شود کلیک کنید.

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

کلینیک باران در رشت، مرکز لیزر موهای زاید

به روز رسانی شده در تاریخ 99/2/11

کلینیک باران در رشت ، به عنوان کلینیک زیبایی پوست و موبا بیش از 9 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران در سدد خدمات رسانی هر چه بهتر در خدمت شما عزیزان میباشد . در کلینیک باران انواع خدمات، مانند خدمات لیزر با بهترین کیفیت برای جوان‌سازی و زیبایی پوست شما انجام می شود .

خدمات کلینیک باران در رشت

کلینیک باران  آماده ارائه انواع خدمات پوست و مو به شما عزیزان میباشد . یکی از خدمات قابل ارائه در کلینیک باران استفاده از لیزر است. مزایای دستگاه های لیزر این مطب آن است که نیازی به استفاده از داروهای بی حس کننده نمی باشد. زمانی که اشعه لیزر به پوست تابیده می شود تنها سوزش مختصری احساس می شود که آن هم توسط ژل های خنک کننده یا دستگاه های خنک کننده مخصوص به حداقل می رسد. با لیزر های موجود در این مطب درمان نواحی حساس نظیر بینی، گوشها و کشاله ران نیز به راحتی امکان پذیر است.

در بخش بلاگ کلینیک باران مطالب متعددی درباره دستگاهها ، نکات قبل و بعد از استفاده از لیزر ، باید ها و نباید و … منتشر شده است که پیشنهاد می کنیم از این بخش و مطالب آن دیدن فرمایید.

همان طور گه گفته شد در کلینیک باران علاوه بر لیزر موهای های زائد انواع خدمات پوست و مو ارایه می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

لیست تمام خدمات قابل ارائه کلینیک باران در رشت

 

برای ادامه مطالعه خدمات کلینیک باران در رشت کلیک کنید.

 

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

لاغری موضعی بدون درد با کویتیشن

کویتیشن چیست؟

لاغری با کویتیشن یک روش غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است که برای از بین بردن چربی های جمع شده در اندام های مختلف بدن از جمله شکم، دور کمر، باسن، ران و بازوها می باشد .دستگاه کویتیشن با تولید امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند، باعث لرزش در بافت چربی می شود و با ایجاد فشار در بافت های چربی منجر به پاره شدن سلول های ذخیره کننده چربی می شوند. چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی و نهایتاً عروق خونی شوند. این امواج اثرات کمتری بر بافت عروقی، سیستم عصبی و ماهیچه‌ها دارند ولی بی تأثیر بر این بافت‌ها نیز نمی‌باشند.

نکاتی که باید قبل از انجام کویتیشن رعایت کنید

  1. نوشیدن حداقل 1/5 لیتر اب قبل از انجام کویتیشن
  2. در زمان انجام کار لازم است وسایل فلزی و الکترونیکی را از بدن دور کنید، زیرا احتمال آسیب به بدن یا دستگاه وجود دارد.

مراقبت های بعد از انجام کویتیشن

بعد از انجام لاغری با کویتیشن برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  1. بعد از انجام کویتیشن حداقل باید 3 لیتر آب بنوشید زیرا در این روش آب بدن به شدت تبخیر می‌ شود.
  2. انتخاب مواد غذایی غنی و مغذی
  3. تمرین روزانه برای سفت کردن پوست و کاهش وزن اضافی
  4. پرهیز از غذاهای چرب
  5. ماساژ ناحیه درمان

برای ادامه مطالعه لاغری موضعی بدون درد با کویتیشن کلیک کنید.

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

مراقبت ها و اقدامات لازم قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ را می‌توان یک روش برای تحریک کلاژن سازی پوست دانست که از طریق سوزن‌های ریز سوراخ‌هایی در پوست شما ایجاد می‌کند در این روش است از  یک وسیله  که در آن تعدادی سوزن میکرونی وجود دارد  حفراتی در پوست ایجاد می کنند. طول این سوزن‌ها می‌تواند از ۰٫۵ تا ۲٫۵ میلی متر متغیر باشد.بدن برای ترمیم زخم، چه در ابعاد بزرگ و چه خیلی کوچک،فیبروبلاست‌هایی ارسال می‌کند تا هرچه زودتر کلاژن سازی و ترمیم آن اغاز شود.

 مراقبت های قبل از میکرونیدلینگ:

1-طی 3 روز قبل از میکرونیدلینگ، از سولاریوم، لایه برداری مکانیکال با دستگاه (میکرودرم یا پیلینگ یا لیزر) استفاده نکنید.

 

برای ادامه مطالعه مطالب مراقبت ها و اقدامات لازم قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ کلیک کنید.

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

تشخیص انواع پوست و مراقبت های لازم

تشخیص انواع پوست

گاهی محصولاتی برای مراقبت از پوست‌ انتخاب می‌کنید که از هر لحاظ محصولات فوق‌العاده‌ای به نظر می‌آیند، اما وقتی که از آنها استفاده می‌کنید به این نتیجه می‌رسید که مناسب پوست شما نیستند یا زمانی که برای تهیه  محصولات آرایشی بهداشتی مراجعه می کنید، ابتدا از شما می پرسند چه نوع پوستی دارید؟ اگر نوع پوست خود را نمی شناسید توصیه می کنیم که قبل از هر اقدامی پوست خود را به‌خوبی شناخته تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.در ادامه به شرح انواع پوست پرداخته می شود.

پوست به چند دسته تقسیم می شود و طبیعتا هر دسته ویژگی ها و مراقبت خاص خودش را به همراه دارد.ما در ادامه به معرفی انواع پوست و توضیحات و توصیه های مربوط به هر کدام می پردازیم تا شما عزیزان را در مراقبت از پوست کمک کنیم.

پوست معمولی یا طبیعی

روی پوست، آثار هیچ‌گونه چربی و پوسته پوسته شدنی وجود ندارد منافذ آن کوچک تا متوسط است و ضخامتی متوسط و ظاهری نرم و هموار دارد و همچنین صاف و انعطاف‌پذیر است.این نوع پوست بهترین و متعادل ترین نوع پوست می باشد.

توصیه:

  1. روزانه ۲ بار صورت خود را با پاک‌کننده‌ هایی ملایم مثل ژلِ شست‌وشو بشویید
  2. از کرم ضدآفتاب با حداقل SPF 30 استفاده کنید
  3. از کرم های  پلی ویتامینه به عنوان مرطوب و نرم کننده  استفاده کنید

 

برای ادامه مطالعه تشخیص انواع پوست و مراقبت های لازم کلیک کنید.

 

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

انواع روش درمان برای چین و چروک های دور چشم

جوانسازی دور چشم: روش درمان مناسب برای کاهش چین و چروک پوست ، به عوامل زیادی بستگی دارد. سن، نوع پوست، عمق و شدت چین‌وچروک‌ها و محل آن‌ها در تعیین روش مناسب برای جوان‌سازی پوست، نقش بسزایی دارند.

آشنایی با روش های جوانسازی پوست

تغییراتی که در اطراف چشم به مرور زمان و به دلیل عوامل مختلفی همچون عوامل محیطی و وراثتی ایجاد می شود به شرح زیر است:

  • چروکهای پنجه کلاغی
  • چروکهای ریز اطراف چشم
  • گودرفتگی چشم به دلیل تحلیل بافت چربی اطراف چشم
  • شل و آویزان شدن و همچنین چروک پوست پلک بالا و پایین
  • تیرگی دور چشم

برای درمان چین و چروک پوست و جوانسازی دور چشم راه های بسیاری است که ما در ادامه به آن می پردازیم.

درمان چروک های پنجه کلاغی

برای درمان چروکهای پنجه کلاغی برخی چروکهای ریز پایین چشم و افتادگی پوست پلک بالا بهترین درمان تزریق بوتاکس است. همچنین برای درمان چروکهای پنجه کلاغی کرم‌هایی مثل اسنوکسین و رتین به سفتی پوست کمک می‌کنند و باعث می‌شوند این خطوط کمتر به چشم بیایند اما راه حل مناسب تر تزریق بوتاکس است زیرا استفاده از بوتاکس علاوه بر اینکه ظاهر بهتری به اطراف چشم می دهد، باعث می شود انقباض عضله به طور موقت از بین رفته و درنتیجه خطوط چروک اطراف چشم محو شود.

 

برای ادامه مطالعه آشنایی با انواع روش های جوانسازی دور چشم کلیک کنید.

 

  • دکتر مومنی