پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

لیزر موهای زائد-بوتاکس-تزریق ژل -هایفوتراپی-لاغری موضعی -مزوتراپی و ...

  • ۰
  • ۰

کلینیک باران در رشت، مرکز لیزر موهای زاید

به روز رسانی شده در تاریخ 99/2/11

کلینیک باران در رشت ، به عنوان کلینیک زیبایی پوست و موبا بیش از 9 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران در سدد خدمات رسانی هر چه بهتر در خدمت شما عزیزان میباشد . در کلینیک باران انواع خدمات، مانند خدمات لیزر با بهترین کیفیت برای جوان‌سازی و زیبایی پوست شما انجام می شود .

خدمات کلینیک باران در رشت

کلینیک باران  آماده ارائه انواع خدمات پوست و مو به شما عزیزان میباشد . یکی از خدمات قابل ارائه در کلینیک باران استفاده از لیزر است. مزایای دستگاه های لیزر این مطب آن است که نیازی به استفاده از داروهای بی حس کننده نمی باشد. زمانی که اشعه لیزر به پوست تابیده می شود تنها سوزش مختصری احساس می شود که آن هم توسط ژل های خنک کننده یا دستگاه های خنک کننده مخصوص به حداقل می رسد. با لیزر های موجود در این مطب درمان نواحی حساس نظیر بینی، گوشها و کشاله ران نیز به راحتی امکان پذیر است.

در بخش بلاگ کلینیک باران مطالب متعددی درباره دستگاهها ، نکات قبل و بعد از استفاده از لیزر ، باید ها و نباید و … منتشر شده است که پیشنهاد می کنیم از این بخش و مطالب آن دیدن فرمایید.

همان طور گه گفته شد در کلینیک باران علاوه بر لیزر موهای های زائد انواع خدمات پوست و مو ارایه می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

لیست تمام خدمات قابل ارائه کلینیک باران در رشت

 

برای ادامه مطالعه خدمات کلینیک باران در رشت کلیک کنید.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • دکتر مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی