پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

لیزر موهای زائد-بوتاکس-تزریق ژل -هایفوتراپی-لاغری موضعی -مزوتراپی و ...

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


آیا لیزر موهای زائد ( Laser hair ) برای حذف موهای زائد ،دائمی است؟

امروزه لیزر به عنوان ، بهترین ، موثرترین و سریعترین روش از حذف موهای زائد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده است .سوالی با این عنوان که آیا حذف موهای زائد با لیزر Laser hair ) بر روی تمامی موها دائمی است؟برای بیشتر افرادی که میخواهند لیزر موهای زائد انجام دهند با توجه به هزینه لیزر موهای زائد ، پیش آمده است . تیم تخصصی مرکز لیزر موهای زائد رشت، در این مقاله سعی دارد توضیحاتی در این مورد در اختیار شما علاقمندان به لیزر موهای زائد قرار دهد .


چگونگی انجام لیزر برای حذف موهای زائد

اشعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست می شود و جذب فولیکولهای مو میگردد .بدین ترتیب به طور همزمان صدها فولکول مو تخریب می شوند .در روش لیزر از یک نور با یک طول موج مشخص که توسط رنگدانه ملانین داخل مو جذب میشود ،استفاده میگردد ؛ نور در محل هدف به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین میبرد، بدون اینکه به پوست اطراف صدمه ای برساند٬ صدمه ای که معمولاْ توسط الکترولیز بوجود می آمد.

آیا لیزر موهای زاید دائمی است ؟



کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بیش از 7 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران ، کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی از جمله لیزر موهای زائد ، لاغری موضعی ، تزریق ژل و بوتاکس و جوان سازی پوست و ده ها خدمات دیگر با جدیدترین وسایل و دستگاه ها با کیفیت هر چه بهتر در این مرکز را برای شما عزیزان انجام می دهد.
  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

میکرودرم-لک های پیری و حاملگی-جوانسازی پوست

میکرودرم چیست؟

میکرودرم روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.

میکرودرم چگونه انجام می شود؟

برای انجام در ابتدا پوست تمیز و آرایش و چربی کاملا پاک می شود و سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که از سوی پزشک تعیین می شود، سایش در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد انجام می شود. پس از اتمام درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می شود.

موارد استفاده و فواید میکرودرم چیست؟

موارد ممنوع برای استفاده از میکرودرم کدامند؟


------------------------------------------------------

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت

با بیش از 7 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران ، کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی از جمله لیزر موهای زائد ، لاغری موضعی ، تزریق ژل و بوتاکس ، پاکسازی پوست و جوانسازی

و ده ها خدمات دیگر با جدیدترین وسایل و دستگاه ها با کیفیت هر چه بهتر در این مرکز را برای شما عزیزان انجام می دهد.

  • دکتر مومنی
  • ۰
  • ۰

تزریق ژل و برجسته سازی گونه و لب و چانه


انواع ژل و تزریق ژل برای برجسته سازی گونه و لب و چانه


شاید برجستگی و فرم صورت برخی هنرپیشه های سینما ، شما را برای تزریق ژل و برجسته سازی بخش های متفاوت چهره تان وسوسه کند .شاید هم شنیده باشید که پروتزهایی این روزها در بازار هستند که می توان با کار گذاشتن آنها در صورت ، گونه یا چانه ، این بخش های صورت را بر جسته تر کرد و به آن فرم دلخواه دست یافت .نتایج مطالعات دانشمندان نشان می دهد ، چانه برجسته و گونه های برجسته یکی از معیارهای زیبایی صورت هستند .به صورت طبیعی قوس گونه ای که بخشی از استخوان گونه است ، موجب برجستگی گونه ها می شود .در حقیقت کسانی که گونه های برجسته دارند ، به صورت ارثی ، اسکلت صورتشان به این شکل فرم گرفته است .در بعضی افراد استخوان های گونه به میزان کافی رشد نکرده و بنابراین گونه های پهن و بی حالتی دارند.


 فیلرها یا همان ژل ها :

برجسته سازی گونه،این روزها زیادی پیدا کرده است و روش های متفاوتی مانند تزریق ژل و چربی ، گذاشتن پروتز در گونه برای زیباتر کردن صورت وجود دارند .تزریق ژل هایی که برای برجسته سازی و جوان کردن صورت استفاده می شوند اساساً ۲ نوع هستند:


کوتاه مدت :


۱- هیالورونیک اسید : که از جنس بدن می باشد و چون قابلیت cross link و بیشترین هماهنگ شدن با پوست را دارد ، در جای خود کاملاً پایدار هستند و عوارض چندانی ندارند و بهترین انتخاب میباشد .۲ – CaHA : مانند Radiesse مورد تایید FDA است و حدود ۹ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد.


طولانی مدت :

که از بخش های صناعی ساخته شده اند و بین ۲ الی ۱۰ سال طول عمر دارند، اما چون از جنس پوست نمی باشند می توانند عوارض جدی را ایجاد نمایند.ژل های دائمی چون از مواد ( پلیمر ) یا پلاستیک تشکیل شده اند ، به وسیله پوست جذب نمی شوند و برای مدت بسیار طولانی در محل باقی می مانند بنابراین بسیارمضرهستند .اما ژل های موقتی که ( هیالورونیک اسید ) نام دارند ، به وسیله پوست جذب می شوند و نسبت به نوع اول بسیار مناسب هستند .بسیاری از پزشکان تزریق ژل های دائمی را رد می کنند به این دلیل که این روزها بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی به عوارض آن پی برده اند و دیگر تزریق ژل های دائمی را توصیه نمی کنند .


نکات مهم در مورد تزریق ژل ....در ادامه مطلب


ادامه مطلب :

https://goo.gl/RppRwq


------------------------------------------------------

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بیش از 7 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران ، کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی از جمله لیزر موهای زائد ، لاغری موضعی ، تزریق ژل و بوتاکس ، پاکسازی پوست و جوانسازی و ده ها خدمات دیگر با جدیدترین وسایل و دستگاه ها با کیفیت هر چه بهتر در این مرکز را برای شما عزیزان انجام می دهد.


  • دکتر مومنی