پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

پزشکی - مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز پوست و زیبایی باران

لیزر موهای زائد-بوتاکس-تزریق ژل -هایفوتراپی-لاغری موضعی -مزوتراپی و ...

  • ۰
  • ۰
هایفوتراپی پوست : روش هایفوتراپی پوست ومزایا و معایب آن:


روش هایفوتراپی پوست ومزایا و معایب آن

هایفوتراپی:

هایفوتراپی پوست : یکی از نتایج بالا رفتن سن و گذر زمان افتادگی و شل شدن بافت‌های پیوندی پوست است.این موضوع برای اکثر افراد ناخوشایند است . روش هایفوتراپی بافت‌های پیوندی شل شده را سفت می‌کند و در نتیجه موجب بالا رفتن و کشیده شدن ناحیه‌های شل و افتاده پوست می‌شود. لذا هایفو تراپی جایگزینی مناسب برای جراحی، به ویژه برای افرادی است که آمادگی انجام جراحی ندارند یا می‌خواهند نتایج جراحی زیبایی را بهبود دهند. نتایج هایفوتراپی ماندگار است. هر چند به تدریج آشکار می‌شود، اما چشمگیر و کاملاً رضایت‌بخش است. تاثیرگذاری هایفوتراپی درجوانسازی صورت کاملا به اثبات رسیده است.

ماندگاری و دوام هایفو به چه صورت است؟
بسته به میزان افتادگی پوست و نوع رژیم غذایی، سن، ژنتیک، لیفت ناشی از هایفو تا دو سال می تواند باقی بماند. افرادی که مایل اند نتیجه ماندگارتر باشد، می توانند هر دو سال یک بار این روش را تکرار نمایندتاپوست جوانتری داشته باشند. با این حال می‌توان گفت که ماندگاری هایفوتراپی پوست نسبت به دیگر روش های جوانسازی پوست با توجه به ، غیرتهاجمی بودن آن و تعداد جلسات کم ، از مدت زمان نسبتا خوبی برخوردار بوده لذا با توجه به بدون عارضه بودن این روش ، انجام آن نسبت به سایر روش های دارای عوارض جانبی الویت بالاتری دارد.

مدت زمان هر جلسه هایفوتراپی چقدر است؟

مزایای هایفوتراپی نسبت به سایر روشهای جوان سازی چیست؟


در ادامه مطلب :


_________________________________________________________

کلینیک زیبایی باران | مطب پوست، مو و مرکز لیزر موهای زائد در رشت

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بیش از 7 سال سابقه درخشان و رضایتمندی بالای بیماران ، کلیه خدمات پوست و مو و زیبایی از جمله لیزر موهای زائد ، لاغری موضعی ، تزریق ژل و بوتاکس و پاکسازی پوست و جوان ماندن و ده ها خدمات دیگر با جدیدترین وسایل و دستگاه ها با کیفیت هر چه بهتر در این مرکز را برای شما عزیزان انجام می دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی